In verband met de maatregelen genomen in het kader van het coronavirus zullen alle door ons georganiseerde bijeenkomsten tot en met 28 april worden geannuleerd, de deelnemers worden hiervan via e-mail op de hoogte gebracht. Voor vragen kunt u contact opnemen via info@oom.nl of 0172-521500.

Veelgestelde vragen op oom.nl

Nieuwsbrief juli

meld je aan voor onze e-mail nieuwsbrief

Veelgestelde vragen op oom.nl

Bij OOM denken we voortdurend na over hoe onze dienstverlening nog beter kan. Om je zo goed mogelijk te informeren over onze regelingen, hebben we nu de veelgestelde vragen aan de afdeling Vergoedingen aan onze website toegevoegd.

Vorige week is onze website uitgebreid met zogenoemde FAQ’s, oftewel frequently asked questions. Sanne Korenhof, medewerker van de afdeling Vergoedingen: ‘We hebben een inventarisatie gemaakt van de vragen die het meest worden gesteld aan onze afdeling. Deze staan nu voorzien van een antwoord onder de betreffende OOM-regelingen.’
 
Een van de terugkerende vragen aan de afdeling Vergoedingen is bijvoorbeeld of de PTT alleen geldt voor de cursussen die in de cursuscatalogus zijn opgenomen. Bezoekers aan de website zien nu direct dat de toelage niet alleen is voorbehouden aan de trainingen uit de cursuscatalogus, maar dat de catalogus is bedoeld als inspiratie. Dat scheelt een telefoontje of mailtje naar OOM.
 
Sanne Korenhof: ‘In dit ‘digitale tijdperk' kijken we vaak even snel op het internet voor we de telefoon pakken. Om het makkelijker te maken voor de werkgevers hebben wij de website hierop uitgebreid. Maar mochten werkgevers er het antwoord op hun vraag niet kunnen vinden, dan kunnen ze altijd bellen of mailen. Het is natuurlijk niet zo dat we werkgevers niet meer willen spreken, we zijn ze nog altijd graag van dienst!’

Benieuwd naar de veelgestelde vragen? Neem een kijkje op oom.nl.