OOM zet influencer in

Nieuwsbrief juli

meld je aan voor onze e-mail nieuwsbrief

OOM in onderhandeling met influencer

In onze communicatie willen we naast de werkgevers nadrukkelijk de werknemers gaan aanspreken. En hoe kan dat tegenwoordig beter dan met een influencer?

Om arbeidsfit te blijven, is het belangrijker dan ooit dat werknemers zich regelmatig bijscholen. Om werknemers zich daarvan bewust maken, hen te stimuleren om met opleiding en ontwikkeling aan de slag te gaan en gebruik te maken van onze diensten en regelingen, gaan we ons direct tot hen wenden in onze communicatie.
 
Activeren
Uiteraard is opleiden en ontwikkelen een zaak van werknemer en werkgever. Alleen gezamenlijk kunnen er afspraken worden gemaakt over de keuze van de opleiding, studietijd en -kosten. Maar door werknemers direct aan te spreken, zijn we beter in staat hen te inspireren en te activeren om een stap te zetten in hun loopbaan.
 
Volgers
Wil je als organisatie communiceren met je doelgroep, dan is het inhuren van een influencer tegenwoordig dé manier. Een influencer heeft een grote aanwezigheid op social media, met name op YouTube en Instagram. Door middel van video’s maakt hij of zij een persoonlijke en sterke connectie met zijn volgers. Het voelt bijna alsof het een vriend (in) is, naar wie je luistert en van wie je goede raad aanneemt.
 
Belangstelling voor techniek
OOM wil graag op eigentijdse wijze met de werknemers communiceren. Daarom hebben we contact gezocht met een influencer die ons op juiste wijze kan vertegenwoordigen. Wij hebben een passend persoon gevonden, die zich in elk geval het komend jaar aan ons wil verbinden. Het gaat om een ervaren vlogger, met een grote belangstelling voor techniek. Wij zijn verheugd je te kunnen melden dat de onderhandelingen met hem in vergevorderd stadium verkeren en vertrouwen erop je in de volgende nieuwsbrief aan hem te kunnen voorstellen.