Het oZone-vragenuurtje

Nieuwsbrief maart

meld je aan voor onze e-mail nieuwsbrief

Het oZone-vragenuurtje

Vragen over oZone, het leerplatform voor de techniek? Log in op het oZone-vragenuurtje en wordt direct geholpen door een van onze oZone-experts!

Gebruik jij oZone om je medewerkers bij te scholen? Dan heb je vast wel eens vragen over de inrichting of het gebruik van dit leerplatform voor de techniek.

Sinds kort kun je met zulke vragen terecht op ons tweewekelijks oZone-vragenuurtje, op donderdagochtend in de even weken tussen 9.00 en 10.00 uur. Op dat moment zitten er enkele oZone-experts voor je klaar, die je direct verder kunnen helpen. 

Hoe werkt het?
Via www.oom.nl/Hulp-en-advies/oZone log je in bij het vragenuurtje. Je komt dan direct in een Teamsvergadering terecht, waar de oZone-experts al op je zitten te wachten. Je kunt op elk moment binnen het uur inloggen. Wie het eerst de vergadering binnenkomt, wordt het eerst geholpen.

Met wat voor vragen kan ik er terecht?
Je kunt er al je vragen stellen over de inrichting en het gebruik van het leerplatform, zoals:

  • Hoe kan ik oZone het beste inrichten voor mijn bedrijf?
  • Hoe kan ik leerpaden maken voor mijn medewerkers?
  • Hoe kan ik modules of leerpaden klaarzetten voor specifieke medewerkers?
  • Hoe kan ik zelf leermodules maken?
  • Hoe kan ik het gebruik van oZone monitoren?

Mocht meer advies nodig zijn, dan kun je direct een afspraak maken met een van de oZone-experts.

Waarom is het oZone-vragenuurtje zo handig?
De ervaring leert dat bij bedrijven na een training of workshop over oZone nog vragen oppoppen zodra ze daadwerkelijk aan de slag gaan met het inrichten en het gebruik van het leerplatform. Natuurlijk kun je daarvoor een oZone-adviseur bellen, maar dan moet er eerst een afspraak worden ingepland. Bij het oZone-vragenuurtje krijg je direct antwoord op je vraag.

Meedoen aan het oZone-vragenuurtje? Kijk hier! En check meteen even of je Microsoft Teams hebt geïnstalleerd op je computer.