In verband met de splitsing van MN Services, zoals gemeld in onze nieuwsbrief van oktober jl., wordt de premieoplegging voor OOM vanaf 1 januari jl. verzorgd door CoMetec. Hiervoor wordt een nieuw werknemersbestand opgebouwd. Dat heeft enige vertraging opgelopen waardoor uw medewerker mogelijk nog niet zichtbaar is in mijnoom.nl. Als gevolg daarvan kunt u voor de betreffende medewerker nog geen OOM-bijdrage aanvragen of kan de aanvraag nog niet door OOM worden verwerkt. Samen met CoMetec werken wij aan een oplossing. Wij verwachten dat dit voor 1 april verholpen is. U kunt erop vertrouwen dat al uw aanvragen over het eerste kwartaal alsnog kunnen worden ingediend en door ons in behandeling worden genomen. Voor de ontstane vertraging bieden wij u onze verontschuldigingen aan.
Voor vragen kunt u contact opnemen met onze afdeling vergoedingen via: 0172-52 15 55

Adreswijziging

Adreswijziging

Wil je een adreswijziging voor het bedrijf doorgeven?
Geef dat dan door aan Pensioenbeheerder MN (inzendportaal). MN informeert ons elke twee weken over de adreswijzigingen van werkgevers, die wij dan doorvoeren in ons adresbestand.

Ben je werknemer of wil een adreswijziging voor een werknemer doorgeven? 
Vul dan onderstaand adreswijzigingsformulier in. Nadat we het adres hebben gewijzigd, sturen we je een bevestiging.

Geslacht:

Indien gehuwd ook de meisjesnaam
Today
Today