Activiteit

High Tea

Wil jij ook je contact met je klanten én medewerkers verbeteren? En zo meer rendement halen uit je bedrijf? De training effectief communiceren van OTIB en OOM helpt je hierbij.

Onder leiding van Manon Baks van Output+ gaan we aan de slag met doelgericht communiceren. Hoe kan je in zo min mogelijk tijd en met zo min mogelijk geld, de behoefte van klanten én medewerkers in kaart brengen? En hoe kan je daar vervolgens op anticiperen en naar handelen?

Het belang van efficiënt communiceren
Door het mondiger worden van klanten en medewerkers en door de drukte van alledag is het tegenwoordig geen overbodige luxe om bewust stil te staan bij oprechte aandacht voor je klanten en medewerkers (interne klanten).

De training bestaat uit afwisselend praktische oefeningen en theorie en levert je het volgende op:
• Duidelijkheid over het doel van je gesprek met een klant of medewerker en dit doel sneller bereiken
• Professioneel en klantgericht communiceren en handelen van jezelf en je medewerkers
• Pro-actievere houding van jezelf en medewerkers


Datum:
24 maart & 7 april
Tijd:
11:30 - 16:15
Locatie:
De Smederij
Adres:
Dorpsstraat 26
6027 PG Soerendonk

Inschrijven


Dag 1 24 maart 2020
• Goed luisteren
• Feedback geven
• Behoefte van klant of medewerker correct inventariseren door de juiste vragen te stellen
• Leiding (terug) nemen in een gesprek
• Klant en medewerker gericht presenteren in voordelen en “unic selling points” en waarom dat belangrijk is
• Start maken met een persoonlijk ontwikkel plan

Dag 2 7 april 2020
• Terugblik dag 1 en gemaakte huiswerkopdracht
• Typologieën/gedrag stijlen (hoe kom ik over en wat is het effect daarvan?)
• Aanscherpen persoonlijk ontwikkelplan, waardoor je je ook ná de training kan blijven ontwikkelen